Online Magazine Edited by The national union of filmmakers

Film Critics Association 2015 Award for Best Film Journalism



Constantin Vaeni despre cenzura comunistă, prezent și viitor în filmul românesc

Anamaria Antoci: ”Un producător trebuie să se priceapă la cunoașterea oamenilor”

Cristian Mungiu:” Ne mișcăm pe o pojghiță subțire de rezonabilitate”

Iosif Demian: ”La început, a fost muzica”

Ana Dumitrașcu despre ”Imaculat”

Monica Stan: ”Mi-am asumat greu postura de regizor, pentru că ești mult mai expus”

Gabriela Suciu: ”Fericirea pentru mine este să fiu activă”

Iulia Rugină: ”Serialul Ruxx a fost a doua școală”

Alina Grigore: ”Filmul are 75% emoție și este o artă colaborativă”

Ioana Chițu: ”Cazurile de violență domestică sunt mai dese decât credem”

Florin Șerban: ”Am învățat din filme mai mult decât din viața trăită”

Bogdan George Apetri: ”Îmi plac lucrurile care vin organic, pe platou”

Oana Iancu: ”Am produs doar filme de artă”

Doru Nițescu: Povești din istoria CineMAiubit

Vlad Păunescu: ”Iubesc teatrul!”

István Téglás: ”Toate filmele sunt experiențe de învățare”

Vârste - Tudor Platon și Carla Fotea despre “Casa cu păpuși”

Dan Dinu și Cosmin Dumitrache, doi cineaști temerari

George Bogdan Apetri: ”Nu m-am detașat emoțional niciodată de România”

Daniel Sandu: ”Fac filmele pe care eu aș vrea să le văd”

Sex, minciuni şi diafilme. Tudor Jurgiu la TIFF 2020

Marian Crișan: ”Berliner” este un film despre emoții fabricate

Mirona Radu: Film O’Clock International Festival 2021, ediție pilot

Actrița Ana Pasti debutează în regia de film

Andrei Chiriac, în căutarea comorii pierdute ”Egregora”

Monica Lăzurean-Gorgan: ”Documentarul contează”

Dana Duma despre “Istoria filmului românesc de animație 1920-2020”

Laurențiu Damian despre Starea de Urgență a Cinematografiei

Radu Ciorniciuc: ”Acasă/My Home a fost o experiență de viață pentru noi”

Interviu cu Marius Olteanu, despre o poveste de dragoste atipică

← Previous Page 12345
(240 articles)