Marian Crișan: ”Berliner” este un film despre emoții fabricate
Mirona Radu: Film O’Clock International Festival 2021, ediție pilot
Actrița Ana Pasti debutează în regia de film
Andrei Chiriac, în căutarea comorii pierdute ”Egregora”
Vârste - Tudor Platon și Carla Fotea despre “Casa cu păpuși”
Sex, minciuni şi diafilme. Tudor Jurgiu la TIFF 2020
Monica Lăzurean-Gorgan: ”Documentarul contează”
Dana Duma despre “Istoria filmului românesc de animație 1920-2020”
Laurențiu Damian despre Starea de Urgență a Cinematografiei
Radu Ciorniciuc: ”Acasă/My Home a fost o experiență de viață pentru noi”
István Téglás: ”Toate filmele sunt experiențe de învățare”
Interviu cu Marius Olteanu, despre o poveste de dragoste atipică
Bogdan Mureșanu ne-a făcut un ”Cadou de Crăciun”
Andrei Cohn despre „Arest”, comunism și vinovăție
Interviu cu Liviu Săndulescu, care debutează în regia de lungmetraj cu ”Cărturan”
Radu Dragomir: „Mo este o poveste scrisă înainte de fenomenul #metoo”
Claudiu Mitcu: „Emigrant Blues e documentul unui fenomen”
Andrei Țărnea: Sezonul România-Franța
Adina Pintilie rupe barierele filmului tradițional
Mona Nicoară: ”Distanța dintre mine și mine” nu este o statuie a Ninei Cassian
Ana Agopian, debut regizoral cu „E.T. a fost aici”
Radu Gabriel: ”Rolurile mele în film sunt Nea Damian, Nea Sandu…”
Valeriu Andriuță, despre „Donbass” și colaborarea cu Sergei Loznitsa
Sabina Pop, despre efervescența creativă de la Sahia Film
Interviu cu Laurențiu Damian
Interviu cu Cristian Niculescu
Interviu cu Ioana Uricaru
Interviu cu Mălina Manovici
Interviu cu Florin Zamfirescu
Interviu cu Iris Spiridon
← Previous Page
12345
Next Page →
(222 articles)