Revistă online editată de Uniunea Cineaștilor din România

Premiul pentru publicistică 2015 al Asociaţiei Criticilor de film



Debut pe drum – „Horia” al Anei-Maria Comănescu

Bogdan Theodor Olteanu despre „Klaus și Barosso”

Cătălin Saizescu despre ”Visul”

Marian Crișan despre ”Warboy”

Carol Ionescu despre ”Klaus și Barosso”

Tot timpul între revoluții. Despre noul documentar al lui Vlad Petri

Alin Boeru despre ”De ce scriu ăștia pe pereți?”

Iulia Rugină despre ”Playback”

Andrei Tănase despre debutul său în lungmetraj, „Tigru”

István Téglás despre „Mammalia”

Laurențiu Damian despre „Chipuri. Victor Rebengiuc” și Gala UCIN

Cezar Antal despre ”Klaus și Barosso”

Mirona Radu despre programul de mentorat Her Story, Her Future

Alexandru Solomon despre „Arsenie. Viața de apoi”

Miruna Berescu despre Anonimul #20

Interviu cu Ion Borș, regizorul filmului „Carbon”

Monica Felea despre distribuția de film în România

Josephina Wesslley-Sykes: ”Un film de gen cere creativitate, nu foarte mulți bani”

Otilia Barbara despre „Iubirea nu e o portocală”

Cătălin Olaru despre Festivalul Filmului European 2023

Teona Galgoțiu și Ioana Bogdana, Cel mai bun scurtmetraj la Premiile Gopo 2023

Ioana Chițu: ”Cazurile de violență domestică sunt mai dese decât credem”

Eva Pervolovici despre „Topografia hazardului”

Mirona Radu: Vedem toți aceleași filme, la aceeași oră

Bogdan Theodor Olteanu și Adi Nicolae despre „Taximetriști”

Andrei Ujică despre trupa Phoenix și documentar

Ștefan Velniciuc despre ”Egregora” și filmul istoric românesc

Constantin Vaeni despre cenzura comunistă, prezent și viitor în filmul românesc

Anamaria Antoci: ”Un producător trebuie să se priceapă la cunoașterea oamenilor”

Cristian Mungiu:” Ne mișcăm pe o pojghiță subțire de rezonabilitate”

← Previous Page 12345
(266 articles)