REVISTĂ ONLINE EDITATĂ DE UNIUNEA CINEAȘTILOR DIN ROMÂNIA

Premiul pentru publicistica 2015 al Asociatiei Criticilor de Film



Laurențiu Damian despre „Chipuri. Victor Rebengiuc” și Gala UCIN

István Téglás despre „Mammalia”

Cezar Antal despre ”Klaus și Barosso”

Mirona Radu despre programul de mentorat Her Story, Her Future

Alexandru Solomon despre „Arsenie. Viața de apoi”

Miruna Berescu despre Anonimul #20

Interviu cu Ion Borș, regizorul filmului „Carbon”

Monica Felea despre distribuția de film în România

Josephina Wesslley-Sykes: ”Un film de gen cere creativitate, nu foarte mulți bani”

Otilia Barbara despre „Iubirea nu e o portocală”

Cătălin Olaru despre Festivalul Filmului European 2023

Teona Galgoțiu și Ioana Bogdana, Cel mai bun scurtmetraj la Premiile Gopo 2023

Ioana Chițu: ”Cazurile de violență domestică sunt mai dese decât credem”

Eva Pervolovici despre „Topografia hazardului”

Mirona Radu: Vedem toți aceleași filme, la aceeași oră

Bogdan Theodor Olteanu și Adi Nicolae despre „Taximetriști”

Andrei Ujică despre trupa Phoenix și documentar

Ștefan Velniciuc despre ”Egregora” și filmul istoric românesc

Constantin Vaeni despre cenzura comunistă, prezent și viitor în filmul românesc

Anamaria Antoci: ”Un producător trebuie să se priceapă la cunoașterea oamenilor”

Cristian Mungiu:” Ne mișcăm pe o pojghiță subțire de rezonabilitate”

Iosif Demian: ”La început, a fost muzica”

Ana Dumitrașcu despre ”Imaculat”

Monica Stan: ”Mi-am asumat greu postura de regizor, pentru că ești mult mai expus”

Gabriela Suciu: ”Fericirea pentru mine este să fiu activă”

Iulia Rugină: ”Serialul Ruxx a fost a doua școală”

Alina Grigore: ”Filmul are 75% emoție și este o artă colaborativă”

Florin Șerban: ”Am învățat din filme mai mult decât din viața trăită”

Bogdan George Apetri: ”Îmi plac lucrurile care vin organic, pe platou”

Oana Iancu: ”Am produs doar filme de artă”

← Pagina Precedenta 12345
(257 articole)