Iosif Demian: ”La început, a fost muzica”
Ana Dumitrașcu despre ”Imaculat”
Monica Stan: ”Mi-am asumat greu postura de regizor, pentru că ești mult mai expus”
Gabriela Suciu: ”Fericirea pentru mine este să fiu activă”
Iulia Rugină: ”Serialul Ruxx a fost a doua școală”
Alina Grigore: ”Filmul are 75% emoție și este o artă colaborativă”
Florin Șerban: ”Am învățat din filme mai mult decât din viața trăită”
Bogdan George Apetri: ”Îmi plac lucrurile care vin organic, pe platou”
Oana Iancu: ”Am produs doar filme de artă”
Doru Nițescu: Povești din istoria CineMAiubit
Vlad Păunescu: ”Iubesc teatrul!”
István Téglás: ”Toate filmele sunt experiențe de învățare”
Vârste - Tudor Platon și Carla Fotea despre “Casa cu păpuși”
Dan Dinu și Cosmin Dumitrache, doi cineaști temerari
George Bogdan Apetri: ”Nu m-am detașat emoțional niciodată de România”
Daniel Sandu: ”Fac filmele pe care eu aș vrea să le văd”
Sex, minciuni şi diafilme. Tudor Jurgiu la TIFF 2020
Marian Crișan: ”Berliner” este un film despre emoții fabricate
Mirona Radu: Film O’Clock International Festival 2021, ediție pilot
Actrița Ana Pasti debutează în regia de film
Andrei Chiriac, în căutarea comorii pierdute ”Egregora”
Monica Lăzurean-Gorgan: ”Documentarul contează”
Dana Duma despre “Istoria filmului românesc de animație 1920-2020”
Laurențiu Damian despre Starea de Urgență a Cinematografiei
Radu Ciorniciuc: ”Acasă/My Home a fost o experiență de viață pentru noi”
Interviu cu Marius Olteanu, despre o poveste de dragoste atipică
Bogdan Mureșanu ne-a făcut un ”Cadou de Crăciun”
Andrei Cohn despre „Arest”, comunism și vinovăție
Interviu cu Liviu Săndulescu, care debutează în regia de lungmetraj cu ”Cărturan”
Radu Dragomir: „Mo este o poveste scrisă înainte de fenomenul #metoo”
← Previous Page
12345
Next Page →
(266 articles)