Revistă online editată de Uniunea Cineaștilor din România

Premiul pentru publicistică 2015 al Asociaţiei Criticilor de film



Iosif Demian: ”La început, a fost muzica”

Ana Dumitrașcu despre ”Imaculat”

Monica Stan: ”Mi-am asumat greu postura de regizor, pentru că ești mult mai expus”

Gabriela Suciu: ”Fericirea pentru mine este să fiu activă”

Iulia Rugină: ”Serialul Ruxx a fost a doua școală”

Alina Grigore: ”Filmul are 75% emoție și este o artă colaborativă”

Florin Șerban: ”Am învățat din filme mai mult decât din viața trăită”

Bogdan George Apetri: ”Îmi plac lucrurile care vin organic, pe platou”

Oana Iancu: ”Am produs doar filme de artă”

Doru Nițescu: Povești din istoria CineMAiubit

Vlad Păunescu: ”Iubesc teatrul!”

István Téglás: ”Toate filmele sunt experiențe de învățare”

Vârste - Tudor Platon și Carla Fotea despre “Casa cu păpuși”

Dan Dinu și Cosmin Dumitrache, doi cineaști temerari

George Bogdan Apetri: ”Nu m-am detașat emoțional niciodată de România”

Daniel Sandu: ”Fac filmele pe care eu aș vrea să le văd”

Sex, minciuni şi diafilme. Tudor Jurgiu la TIFF 2020

Marian Crișan: ”Berliner” este un film despre emoții fabricate

Mirona Radu: Film O’Clock International Festival 2021, ediție pilot

Actrița Ana Pasti debutează în regia de film

Andrei Chiriac, în căutarea comorii pierdute ”Egregora”

Monica Lăzurean-Gorgan: ”Documentarul contează”

Dana Duma despre “Istoria filmului românesc de animație 1920-2020”

Laurențiu Damian despre Starea de Urgență a Cinematografiei

Radu Ciorniciuc: ”Acasă/My Home a fost o experiență de viață pentru noi”

Interviu cu Marius Olteanu, despre o poveste de dragoste atipică

Bogdan Mureșanu ne-a făcut un ”Cadou de Crăciun”

Andrei Cohn despre „Arest”, comunism și vinovăție

Interviu cu Liviu Săndulescu, care debutează în regia de lungmetraj cu ”Cărturan”

Radu Dragomir: „Mo este o poveste scrisă înainte de fenomenul #metoo”

12345
(266 articles)