European Film Promotion, o agenție care reprezintă instituții de film din 37 de țări, își modifică programele pentru a minimiza daunele provocate de criza Covid-19. În acest sens, EFP a convocat un „comitet de criză”, a declarat Sonja Heinen, directorul EFP,

pentru Variety.
Comitetul se va întruni săptămânal și va implica centrele naționale de film, precum și reprezentanți ai festivalurilor și ai altor actori din industrie, precum și reprezentanți ai companiei de vânzări Europa International. Comitetul va căuta să fie „un fel de barometru” și „colector de puncte de vedere diferite”, a spus EFP într-un comunicat.
La prima întâlnire de vineri participă reprezentanți ai organizațiilor membre EFP și Jérome Paillard, directorul executiv al pieței Cannes, pentru a vorbi despre planurile sale pentru o piață virtuală, începând cu 23 iunie, dacă va fi nevoie.
Deciziile vor trebui luate rapid în timpul crizei, spun reprezentanții EFP, iar organismele de promovare și agenții de vânzări depind de deciziile festivalurilor și invers.
Detalii:
Variety //
European Film Promotion