Dana Duma
|
Arhiva Națională de Filme - 60 de ani | Diploma de excelență |
Amprenta stilului
Animația românească la răcoare
A opta, dar nu ultima dintre arte
Arta este produsă de o elită
Atenție, nu sunteți oameni de zăpadă
Aventură şi cinefilie
Balanța
Balanța lui Pintilie: O lecție de libertate
Binefacerile digitalului
Bun venit umorului care muşcă
Candoare fără prejudecăţi
Cartea de film la noi – Eliza
Cel mai iubit dintre pământeni (1)
Cinematografia română a fost la Nyon vedeta festivalului
Cosmosul şi serialele
Cronica unor zile care au zguduit estul
Cu fața spre public
Cu Radu Gabrea, după 20 de ani
Există o ştiinţă a serialului? Da!
Fascinantă și riscantă
Furia: Tânăr și disperat în țara manelelor
Gheorghe Preda și exercițiile sale de uimire
Gustul amintirilor
Hazul şi necazul păpuşilor
Ironia catifelată
Istoria ne-oficială
Lansare de carte la Cinemateca Eforie
Laudă materiei
Maramureș International Film Festival 2015
Moravuri de tranziţie
Muntele cu glas de sirenă
Nae Caranfil confirmă, dar surprinde
„Nesiguranța este acea forță care ne obligă să încercăm”
O inimă încăpătoare
O lume într-o sticlă
O parabolă cu accente personale
O victimă plină de umor
O viziune a sentimentelor
Pepe&Fifi
Poezie şi rigoare
Polul Sud
Privește înainte cu mânie
Profesiunea: autor de cinema
Regizorii noştri filmează! – Cello maestro
“Femeia în roşu”: un film de Mircea Veroiu
RosenEmil. Descriere a interiorității
Somnul insulei (1)
„Stare de fapt” - Un film de Stere Gulea
Eroismul și arta colajului - cronică de film ”Muntele magic”
Apocalipsa globalizării și comedia corală - cronică de film ”Sieranevada”
Tocirea, după cinci ani de detenție
Unde fugi, maestre?
Un film-concept
Un film cu o fată fermecătoare
Unica hippie—aristocrată a cinematografului nostru
Un thriller politic
Vinovatul
„Vinovatul” este povestea unei generaţii.
„Vreau să vorbesc despre lucruri eterne”
Vulpe vânător (2)
Drumeț în calea lupilor
A unsprezecea poruncă (1)
Harababura - cronică de film
Chiolhanuri şi lehamite
Craii de Curtea Veche – Cineaştii noştri filmează!
Craii de Curtea Veche
Femeia în roşu
Senatorul melcilor – Liderul nefast
O „poetică” incomodă
Un film-manifest
Un lung adio
Un microcosmos feminin - cronică de film ”Miracolul din Tekir”
Vocaţia poeticului
Vocile memoriei
Patetismul metaforei
Proba de etică mediatică - cronică de film ”Fixeur”
Satisfacţiile experimentului
Satisfacţiile unui autor consecvent
Serialul şi punctualitatea
Şansa de a fi noi înşine - cu Irina Miagkova
O accesibilă lume mirifică
O amintire cu rang de metaforă
O hartă a sentimentelor
Ora documentarului: strigăte şi şoaptă
Noi văzuţi de ceilalţi. În Europa, pe Sena
6 filme, 5 debuturi la Studioul de film TVR
Realismul fabulei
Regizorii noştri filmează! Natură moartă un film Dan Piţa
Pledoarie pentru a opta artă
Proiecție specială ”La capătul liniei”, după 24 de ani
Arhiva Națională de Filme – 60 de ani
Revista Film nr.4 și ”Faust XX”, de Ion Popescu Gopo, la Cinematecă
”Când se lasă seara peste București sau Metabolism” – cronică de film
Investigaţie în registru soul - cronică de film
Anatomia compromisului - cronică de film
A apărut noul număr al revistei „Close up”
Revista academică ”Close Up”, numărul 1 / 2018
Nemăsuratul optimism al „omuleţului”
Lansare ”Close Up” la Ziua UNATC “IL Caragiale”
„Amintiri din epoca ecranului de argint”, de Ioan Pavel Azap și Doru Pop
„Ilustrate cu flori de câmp” și „Amintiri din epoca ecranului de argint” la Cineclub Film 22
Mircea Săucan, proiecții și lansare de carte la Cineclub Film
Un eseu atașant
Un zâmbet îngândurat
Viața nu e vis
Volum dedicat Noului Cinema Românesc, publicat în Marea Britanie
Înscrieri la masterul de filmologie de la UNATC – Facultatea de Film
rEvolutions la Central European Film Festival Timișoara 2019
”Lovind o pasăre de pradă” de Iosif Demian, la Cineclub Film
TIFF 2019 – Masă rotundă despre istoria comunicării cinematografice româno-chineze
IPIFF Indie 2019: Retrospectiva Ion Popescu Gopo