
„Cinemaul este pentru Groupama Asigurări încă de la lansarea în piața din România un domeniu prioritar în termeni de sponsoring. Ne străduim să fim aproape de oamenii care contribuie la dezvoltarea lui în România, de la organizatorii de festivaluri și până la regizori,” a declarat Georgiana Miron, Director Marketing și Comunicare, Groupama Asigurări.
Cinematografia este una dintre principalele direcții de sponsoring și ale grupului Groupama, Fundația Gan pentru Cinema fiind unul dintre principalii parteneri privați ai cinematografiei franceze, contribuind de peste 30 de ani la afirmarea și valorizarea noilor talente.
Parteneriatele încheiate local, în sistem barter, pentru realizarea filmelor au inclus asigurări de răspundere civilă, de echipamente electronice, pentru incendiu și alte calamități, CASCO și RCA, cargo și asigurare colectivă de accidente persoane, totalizând apoximativ 8000 de euro pentru lungmetrajul
Sieranevada, 5300 de euro pentru
Bacalaureat și 6000 de euro pentru
Câini.