REVISTĂ ONLINE EDITATĂ DE UNIUNEA CINEAȘTILOR DIN ROMÂNIA

Premiul pentru publicistica 2015 al Asociatiei Criticilor de Film



Campania de imagine TIFF 2017


     În campania de imagine TIFF 2017 (2-11 iunie), trei dintre monștrii iconici ai Hollywood-ului se insinuează în viețile tihnite ale clujenilor în trei spoturi realizate, pentru al patrulea an consecutiv, de artiștii româno-britanici Anton și Damian Groves, după un concept creat de echipa TIFF.
     Pornind de la ideea că orașul Cluj-Napoca are potențialul de a (re)deveni un uriaș platou de filmare, ca la începutul secolul XX, când studiourile lui Jenő Janovics produceau zeci de pelicule mute, TIFF a continuat povestea Clujului ca oraș al filmului, pe care a dezvoltat-o atât de amplu anul trecut.
     „Campania din acest an a pornit de la o idee simplă, dar cu potențial vizual fantastic: monștrii cinema-ului atacă Clujul. E vorba aici de creaturi iconice din așa-zisele monster movies care își fac apariția, grație efectelor speciale, în câteva dintre locurile emblemă ale Clujului, reproducând instantanee clasice, familiare amatorilor filmului de gen,” declară directorul artistic TIFF, Mihai Chirilov.
     Eroii celor trei clipuri sunt actori cunoscuți publicului larg. Flavia Hojda, Olimpia Melinte și Crina Semciuc joacă periculos plimbându-se cu barca pe lac în Fălci la Casino, actorii Emilian Oprea și Ovidiu Crișan trec printr-o experiență cu totul ieșită din comun după ce mănâncă varză à la Cluj în Alien la Vărzărie, iar Alfredo Minea face legătura dintre al doilea și al treilea clip din serie, cel în care Mădălina Ghenea, vedeta posterului TIFF 2017, este răpită de King Kong din camera ei de hotel și dusă în Piața Unirii.
     Detalii: TIFF
 

 
 



 
(18.05.2017)

Cuvinte cheie: anton si damian groves, campanie de imagine tiff 2017, festivalul international de film transilvania 2017, spot tiff 2017

Opinii: