Opinia criticului
"Desenul său din
Un bloc neobişnuit e ingenios prin mobilitatea liniei de contur a siluetelor, care nu-s decupaje fixe de pictograme, ci rezultante ale unei grafii mobile, vizibile în animaţia realizată încă prea timid poate. Operaţia animării modifică structurile, gândite la origină de asemenea static, dar personajele lui Matty o suportă bine, se pretează la modificările de configuraţie cerute de expresie, în funcţie de situaţiile în care e pus personajul, un poştaş ce încearcă experienţa picarescă a pătrunderii în intimitatea locatarilor unui bloc, nu fără peripeţii. Masa figurilor e lăsată plată, fără a treia dimensiune, tot timpul; unghiurile viziunii lui Matty Aslan variază, de la perspectiva laterală şi frontală, ce presupune verticala privitorului paralelă cu axele personajelor, la perspectiva plonjată şi montantă, cu axe diferite, în unghi, pe planuri. Asocierea perspectivei cu stilizarea plată a formelor dă efecte neaşteptate. Lectura imaginii se face însă facil, la nivelul adolescentului şi adultului pentru care e scrisă partitura grafică. Ce spune, e nostim. Atât." (
Ion Frunzetti, Cinema nr. 5, mai 1966)