Opinia criticului
„Absent din concursul Cupa de cristal, Slavomir Popovici se revanșează, dominând și numeric acest început de an: după
Lestopisețul lui Hrib —
Bună ca ziua. Bună ca ziua este pâinea din care se fac colacii prezenți la toate datinele străbune ale românilor: la botez, la nunți ca și la înmormântări. Filmele etnografice ale lui Slavomir Popovici țin de o viziune integrală asupra folclorului, ele depășesc totdeauna interesul pentru pitoresc și nu se opresc nici la treapta autenticității ilustrative. Înfățișând dansuri, șezători și ritualuri străvechi, dar și actuale, regizorul unește organic gestul cu melodia și cuvântul, punându-le pe toate, de fiecare dată, sub zodia câte unui semn: semnul bradului sau al soarelui sau al șarpelui, descoperite pe costume, pe creștetul caselor ș.a.m.d. De data aceasta simbol este cercul colacilor, semn al plenitudinii și bunătății.” (
Cinema nr. 2, februarie 1974)