Revistă online editată de Uniunea Cineaștilor din România

Premiul pentru publicistică 2015 al Asociaţiei Criticilor de film



Super & Glitch Shop organizează un atelier de advertising pentru adolescenții din București


     Dacă ai multe idei pe care vrei să le duci mai departe dar nu le găsești o formulă catchy, hai la un atelier prin care descoperi ce vrei să arăți lumii și cum să te asculte.
Agenția creativă Glitch Shop și Super, cea mai mare platformă de educație artistică pentru adolescenți, au făcut echipă și ți-au pregătit un workshop-fulger cu ocazia STAYnet, târgul de cariere organizat de Institutul Goethe pe 21 mai, în curtea Liceului Coșbuc.
     În prima etapă, o să te ajutăm să transformi ideea cu care te înscrii în cele mai creative metode prin care să ajungă la oameni, folosindu-te fix de pasiunile tale - film, grafică, știință, orice vrei tu. Nu vei lucra singur/ă, ci în echipe pe care le stabilim după ce ne cunoaștem un pic.
     În a doua etapă, fiecare echipă va prezenta campania în 2-3 minute, în cadrul târgului, iar apoi publicul format din prietenii tăi și ceilalți adolescenți prezenți o să-și voteze preferata. Fără stres, n-o să fie vreo atmosferă serioasă, doar o ocazie să-ți testezi ideea în fața câtorva persoane de vârsta ta.
     Dacă ești curios/curioasă ce înseamnă și cum funcționează advertising-ul dar, mai ales, dacă vrei să afli cum să-ți prezinți ideile în care crezi într-un mod cât mai convingător, atelierul Super Glitch e clar cel mai helpful&fun mod în care să-ți petreci câteva ore din weekend.
     Atelierul este adresat exclusiv liceenilor din București. Înscrierile sunt deschise până pe 5 mai, prin intermediul acestui formular. Atelierele vor avea loc pe 14 mai (la sediul Glitch) și 21 mai (în curtea liceului Coșbuc).
Detalii: facebook

 
(29.04.2022)

Tags: glitch shop 2022, super festivalul de filme facute de adolescenti

Comments: