Cuvânt înainte “marketing şi cinema. artă. tehnică. stare de spirit”
by prof. univ. dr. Valentin Cojanu,
Academia de Studii Economice Bucureşti
Acest volum apare la un moment foarte propice pentru a se bucura de o bună recepţie în rândul cititorilor, mă refer la profesionalizarea crescândă a afacerilor în industria cinematografică din România. Cu beneficiul unei tradiţii artistice de referinţă şi a unei pieţe de talent de excepţie, intreprinzătorii filmului descind într-un teritoriu încă puţin familiar: vânzarea şi marketingul produsului lor.
Ei au în această carte un îndrumar necesar pentru a păşi cu siguranţă în această direcţie.
Stilul prietenos, de popularizare a noţiunilor de bază şi a evenimentelor esenţiale ale acestei etape de afaceri, va atrage, desigur, atenţia.
Autorii deschid multiple teme, de natură juridică, comercială şi financiară, şi adaugă textului prospeţimea lumii pe care o trăim, cu provocarea canalelor de difuzare sociale, electronice şi toate celelalte.
Promisiunea lor este că analizele în detaliu, care vor urma, ale acestui capitol crucial al lumii filmului vor avea un bun punct de plecare în această carte. Aş adăuga: sunt provocate să ofere şi o cunoaştere de la faţa locului a acestor practici, aşa cum fiecare capitol al acestui volum o arată.
Tags: ada solomon, cinetipar aarc.ro, lucian pricop, marketing si cinema, maxim meca