Revistă online editată de Uniunea Cineaștilor din România

Premiul pentru publicistică 2015 al Asociaţiei Criticilor de film



Eva Pervolovici despre „Topografia hazardului”

Mirona Radu: Vedem toți aceleași filme, la aceeași oră

Bogdan Theodor Olteanu și Adi Nicolae despre „Taximetriști”

Andrei Ujică despre trupa Phoenix și documentar

Ștefan Velniciuc despre ”Egregora” și filmul istoric românesc

Constantin Vaeni despre cenzura comunistă, prezent și viitor în filmul românesc

Anamaria Antoci: ”Un producător trebuie să se priceapă la cunoașterea oamenilor”

Cristian Mungiu:” Ne mișcăm pe o pojghiță subțire de rezonabilitate”

Iosif Demian: ”La început, a fost muzica”

Ana Dumitrașcu despre ”Imaculat”

Monica Stan: ”Mi-am asumat greu postura de regizor, pentru că ești mult mai expus”

Gabriela Suciu: ”Fericirea pentru mine este să fiu activă”

Iulia Rugină: ”Serialul Ruxx a fost a doua școală”

Alina Grigore: ”Filmul are 75% emoție și este o artă colaborativă”

Ioana Chițu: ”Cazurile de violență domestică sunt mai dese decât credem”

Florin Șerban: ”Am învățat din filme mai mult decât din viața trăită”

Bogdan George Apetri: ”Îmi plac lucrurile care vin organic, pe platou”

Oana Iancu: ”Am produs doar filme de artă”

Doru Nițescu: Povești din istoria CineMAiubit

Vlad Păunescu: ”Iubesc teatrul!”

István Téglás: ”Toate filmele sunt experiențe de învățare”

Vârste - Tudor Platon și Carla Fotea despre “Casa cu păpuși”

Dan Dinu și Cosmin Dumitrache, doi cineaști temerari

George Bogdan Apetri: ”Nu m-am detașat emoțional niciodată de România”

Daniel Sandu: ”Fac filmele pe care eu aș vrea să le văd”

Sex, minciuni şi diafilme. Tudor Jurgiu la TIFF 2020

Marian Crișan: ”Berliner” este un film despre emoții fabricate

Mirona Radu: Film O’Clock International Festival 2021, ediție pilot

Actrița Ana Pasti debutează în regia de film

Andrei Chiriac, în căutarea comorii pierdute ”Egregora”

← Pagina Precedenta 12345
(245 articole)