REVISTĂ ONLINE EDITATĂ DE UNIUNEA CINEAȘTILOR DIN ROMÂNIA

Premiul pentru publicistica 2015 al Asociatiei Criticilor de Film



Creatorii din marketingul românesc de film




     Afişul şi trailerul filmului Roxanne (2013), regizat de Valentin Hotea, au fost nominalizate la Golden Trailer Awards, cea mai prestigioasă competiţie a marketingului de film, echivalentul Premiilor Oscar. Lucrările de promovare a filmului românesc produs de Hi Film sunt realizate de casa de producţie Good Hands, specializată în trailere şi afişe de film.
Este cea de-a doua nominalizare la Golden Trailer Awards pe care o primeşte Good Hands, după cea de anul trecut, când a reuşit să intre în finala competiţiei “Most Original Poster” cu afişul filmului Domestic, regizat de Adrian Sitaru şi produs de 4 Proof Film.
“Prezenţa în rândul nominalizaţilor la ceea ce americanii numesc Oscarul Film Marketing-ului mondial spune multe despre lumea filmului românesc. Nu doar că filmele noastre cuceresc festivalurile lumii, prin selecţii oficiale şi trofee aduse acasă, dar tot ele furnizează baza de plecare către un audio-vizual puternic şi corect, pentru o campanie solidă de film marketing”, a spus Liviu Neagoe, creative partner la Good Hands.
Gala de anul acesta va avea loc pe 30 mai, în incinta teatrului Saban, Los Angeles, statul California.

Cuvinte cheie: domestic, good hands, roxanne

Opinii: