Zeci de profesioniști din industria muzicală internațională vin la conferința Mastering the Music Business din București, în perioada 17-19 martie, pentru a întâlni artiști la început de drum, trupe consacrate care își doresc să urce pe scena internațională, dar și pentru a schimba idei cu reprezentanții industriei muzicale locale.
Structurată în peste
30 de panel-uri, sesiuni de
speed networking, audiții și prezentări, conferința Mastering The Music Business va aduce în prim plan secretele, dar și subiectele tabu din industria muzicală. Spațiul de desfășurare a evenimentului este Hotel Caro.
Doi dintre
speaker-ii conferinței sunt
Marius Mihalache - unul dintre cei mai cunoscuți țambaliști din lume - și Pia Hoffman - music supervisor, unul dintre cei mai cunoscuți oameni din industria de film și televiziune.
Marius Mihalache a realizat coloana sonoră a filmului
Filantropica, regizat de
Nae Caranfil,
Garcea, regizat de Sam Irvine și multe altele. A cântat în deschidere concertelor lui Nina Simone, Chick Corea, Steve Vai, a compus muzică pentru filme ca
Filantropica,
Asfalt Tango și
Marilena, a concertat la Casa Albă pentru fostul președinte al americii G.W. Bush și a scris muzică pentru spectacolul
Nathan the Wise, regizat de Armin Petras.
Pia Hoffman, pe lângă conducerea celor două case de discuri: Pantekind Records, dedicată artiștilor emergenți și Koensigskinder Music, specială pentru coloane sonore, participă deseori la conferințe de muzică cum va fi și cea din martie, din România, pentru a cunoaște artiști la început de drum.
Printre cele mai așteptate dezbateri sunt cele legate de exportul artiștilor, de egalitatea de șanse din industrie, despre Tik Tok și cum schimbă peisajul muzical, dar și cele despre cum poți evita
burnout-ul, despre responsabilitatea socială a evenimentelor muzicale, despre finanțări pentru industria muzicala și despre cum poți urca pe scena marilor festivaluri.
Industria muzicală mondială are antreprenorii ei, iar în cadrul MMB câțiva dintre ei își vor spune povestea cu bune și cu rele: managerul Dubioza Kolectiv – una dintre cele mai de succes trupe din Europa, Peter Smidt – fondator al Eurosonic Noorderslag sau Kadar Tamas – CEO al Sziget Festival, unul dintre cele mai cunoscute festivaluri din Europa Centrală și de Est.
Pe lângă paneluri, dezbateri și
workshop-uri va exista și o sesiune de audiție cu Philippe Weiss. Artiștii participanți la conferință, din România și nu numai, pot cere o a doua opinie legată de muzica lor de la unul dintre cei mai cunoscuți oameni din industrie. Un profesionist care a lucrat de-a lungul carierei cu Madonna, David Guetta, Usher, Kendrik Lamar, Charles Aznavour, Drake, Martin Solveig, Alicia Keys și mulți alții.
Un concept deja obișnuit la alte conferințe de business va fi și anul acesta prezent la MMB. Participanții la conferință vor avea ocazia să cunoască oameni din industrie în întâlniri scurte de cinci minute, în patru sesiuni de
speed networking.
Detalii:
Mastering the Music Business //
Bilete